یادداشت‌ها

فراخوان همایش بین‌المللی دکترین مهدویت

هفتمین همایش بین‌المللی دکترین مهدویت با موضوع راهبردها و راهکارهای رسانه زمینه‌ساز، فراخوان مقاله کرد.

به گزارش مرکز خبرحوزه مؤسسه آینده روشن(پژوهشکده مهدویت) با توجه به ضرورت زمینه‌سازی و تحقق جامعه منتظر، اهمیت فرهنگ ونقش خطیر رسانه در فرهنگ سازی و ایجاد جامعه زمینه ساز، هفتمین همایش دکترین مهدویت را به این موضوع اختصاص داده است.

بر اساس این گزارش، محور نخست این همایش، زمینه‌سازی رسالت منتظران، موانع و آسیب‌های زمینه‌سازی، ولایت فقیه و زمینه‌سازی، نقش حوزه و دانشگاه در زمینه‌سازی، شاخص‌های فرهنگی جامعه و حکومت زمینه‌ساز می‌باشد.

یادآور می‌شود، رسانه و فرهنگ، ‌ظرفیت‌ها و محدودیت‌های رسانه، موانع و آسیب‌های رسانه، غرب، رسانه و زمینه‌سازی، مبانی، اهداف و شاخص‌های رسانه زمینه‌ساز، کارکردهای رسانه زمینه‌ساز از موضوعات محور دیگر این همایش است.

برپایه این گزارش، محور سوم این موضوعات شامل: راهبردها و راهکارهای رسانه برای ایجاد جامعه زمینه‌ساز، راهبردها و راهکارهای رسانه زمینه‌ساز در مواجهه با جنگ نرم، راهبردها و راهکارهای رسانه زمینه‌ساز در مقابله با آسیب‌های فرهنگی می‌باشد.

در ادامه این فراخوان آمده است: مقالات ارسالی باید دارای چکیده، واژگان کلیدی، مقدمه، ساختار مناسب و فهرست منابع و به همراه سوابق علمی و پژوهشی نویسنده باشد و نباید در دیگر همایش‌های علمی یا مجلات و فصل‌نامه‌های پژوهشی در داخل و خارج کشور چاپ شده باشد؛ همچنین کمیته علمی همایش مقالات پذیرفته شده را چاپ و منتشر خواهد کرد.

بر اساس این گزارش، علاقه‌مندان برای شرکت در این همایش، باید اصل مقاله را تا حداکثر هفت هزار و پانصد کلمه(۲۵ صفحه) با فرمت WORD به پست الکترونیکی maqaleh@brightfuture.ir یا از طریق پایگاه اینترنتی www.mahdaviat-conference.com، و یا به صورت لوح فشرده تا تاریخ ۱۰ خرداد ۱۳۹۰ به دبیرخانه همایش واقع در قم، خیابان شهدا(صفاییه)، کوچه ۲۵، پلاک ۲۷، صندق پستی ۴۵۶۵۱-۳۷۱۳۷ ارسال نمایند.

خاطرنشان می‌شود، هفتمین همایش بین‌المللی مهدویت ۲۳ و ۲۴ تیرماه ۱۳۹۰ برگزار خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا