اخبار علماء و همایش‌هاتیتر اول

درس فقه تربیتی «بازی‌های رایانه‌ای»

درس فقه تربیتی «بازی‌های رایانه‌ای» به منظور بررسی روش فقهی توسط حجت‌الاسلام زینتی در مدرسه امام موسی کاظم(ع) و از سوی مرکز دانش بازی‌های رایانه‌ای(مدبر) برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار وسائل، حجت‌الاسلام علی زینتیدرس فقه تربیتی «بازی‌های رایانه‌ای» در راستای ترسیم الگوی اسلامی بازی‌های رایانه‌ای در سال تحصیلی ۹۹-۹۸ مسائل تربیتی بازی‌های رایانه‌ای را با روش فقهی مورد بررسی قرار می‌دهد.

این درس روزهای شنبه و یکشنبه از ساعت ۸:۱۵ تا ۹ صبح و روزهای پنجشنبه از ساعت ۷ تا ۸:۳۰ در مدرسه امام کاظم(ع)، ساختمان امام رضا(ع)، طبقه دوم، مدرس ۲۱۹ برگزار می‌شود.

شایان ذکر است؛ از یک سو حجم بالا و حیطه وسیع مسائل تربیتی بازی‌های رایانه‌ای و تأثیرات متنوع و عمیق بازی‌های رایانه‌ای بر انسان‌ها و جوامع انسانی و از سوی دیگر دستورات جامع و مترقی موجود در متون اسلامی اقتضای بررسی دقیق آثار تربیتی این پدیده را براساس ضوابط اسلامی بیش از پیش پر رنگ کرده است؛ از این‌رو حجت‌الاسلام زینتی در درس فقه تربیتی بازی‌های رایانه‌ای به بررسی نوع ارتباط مباحث تربیتی با بازی‌های رایانه‌ای و تبیین ضوابط بازی‌های رایانه‌ای با استفاده از روش فقهی می‌پردازند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا