اخبار علماء و همایش‌هاتیتر اول

گام دوم و نسل جوان در ششمین شماره فصلنامه حوزه

ششمین شماره فصلنامه تحلیلی ـ انتقادی حوزه با صاحب امتیازی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، و مدیرمسئولی دکتر سید عباس صالحی و سردبیری حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا ایزدپناه به‌تازگی منتشر شد.

فصلنامه تحلیلی‌ـ ‌انتقادی حوزه «مجله حوزه»، (دوره شماره ۶ و از پیاپی۱۸۱) ویژه حوزه‌های دینی، با عنوان «نماد روشن‌فکری حوزوی» با صاحب امتیازی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با محتوای مقالات، گفت‌وگو و پرونده ویژه «گام دوم و نسل جوان» چاپ و منتشر شد.

مقالات: این شماره با سخن مدیرمسئول، سید عباس صالحی با عنوان «گام دوم انقلاب و تمدن نوین اسلامی» آغاز و مقالاتی با عناوین «الگوی گذار عر عصر غیبت در بیانیه گام دوم، به قلم عبدالوهاب فراتی»، «حوزه در تراز انقلاب، اثر سیدسجاد ایزدهی»، «توازن «حوزه‌های علمیه» با تمدن نوین اسلامی / نیم نگاهی به بیانیه گام دوم انقلاب، نگاشته محمدجواد مصطفوی» و چالش‌های «مرجعیت روحانیت در گام دوم، به قلم فاضل حسامی» منعکس شده است.

همچنین در پرونده «گام دوم و نسل جوان حوزه»، مقاله «بیانیه گام دوم؛ نظریه دولت و روحانیت؛ طلاب جوان و طرحی برای فردا» از سوی محسن جبارنژاد به نگارش درآمده است. «نسبت سنجی بیانیه گام دوم و طلاب جوان در گفتگو با رضا عیسی‌نیا و «میزگرد: بیانیه گام دوم و طلاب جوان» از دیگر مطالب این پرونده می‌باشد.

«کنش‌گری روحانیت در انتخابات و تکثر نقش آن‌ها، در گفتگو با رضا اسلامی» و گزارشی از همایش «گام دوم انقلاب و تمدن نوین اسلامی در دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم»، دیگر مطالبی است که فرادید مخاطبان قرار می‌گیرد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه نسخه مکتوب و ارتباط با این فصلنامه به نشانی قم، چهارراه شهدا، ابتدای خیابان معلم، پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، دفتر مجله حوزه مراجعه و یا با شماره: ۳۷۷۴۲۱۵۸ ۰۲۵ و نیز واحد توزیع ۷‌۶۶۶۶۱۱۳۷‌۰۲۵ارتباط برقرار کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا