اخبار علماء و همایش‌هاتیتر اول

افزایش تقاضا برای گوشت حلال در کانادا

خانواده‌های مزرعه داران کانادایی در ساسکاچوان با بیان اینکه رشد جمعیت مهاجرین تاثیر مثبتی بر تجارت آنان گذاشته، از افزایش تقاضا برای گوشت ذبح حلال خبر دادند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از گلوبال نیوز، خانواده های مزرعه داران و کشاورزان در ساسکاچوان کانادا می گویند، رشد جمعیت مهاجرین در یک دهه گذشته تاثیر مثبتی بر تجارت آنان گذاشته و تقاضا برای گوشت ذبح   حلال از جانب مسلمانان رو به افزایش است.

 یک خانواده مزرعه دار در غرب کانادا می گویند که در بیش از ۳۰ سال گذشته، نیازهای گوشتی تازه واردان مهاجر و پناهده را تامین کرده اند که رژیم غذایی اصلی آنان گوشت ذبح حلال گوسفند و بز است. آنان تا سه نسل تامین کنندگان گوشت برای جامعه اسلامی هستند.

کورتنی مکدوگال که دستی به بازار دارد می گوید: جمعیت های قومیتی به ویژه مسلمانان در اینجا بشتر شده و شاهد افزایش تقاضا هستیم.

 کیم مکدوگال که در حال حاضر مدیر عملیات خانواده است، گفت:  ما در ۵ سال گذشته تامین کننده اصلی مرکز گوشت و خاربارفروشی حلال در رجینا بوده ایم.

محمد رهان که صاحب این مغازه می باشد نیز می گوید: شاهد بوده ایم که بازار حلال هرروز بیشتر و بیشتر رشد کرده و به بخشی از اقتصاد کانادا تبدیل شده است.

رهان گفت: ما گوشت تازه را به گوشت یخ زده ترجیح می دهیم و برای همین نیز به سراغ مزرعه داران محلی می رویم و به همین دلیل نیز بازار حلال در رجینا، ساکساچوان و دیگر مناطق کانادا در حال رونق گرفتن است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا