اخبار علماء و همایش‌هاتیتر اول

فراخوان مقاله پنجمین همایش «مالی اسلامی»

فراخوان مقاله پنجمین همایش «مالی اسلامی» که در تاریخ دهم آذر ماه ۹۸ در دانشگاه الزهرا (س) برگزار می‌شود، از سوی انجمن مالی اسلامی ایران منتشر شد.

🔹محور اصلی این همایش «بازار مالی اسلامی، رونق تولید و چالش‌ها و راهکارها» است. در این محور، مسائلی نظیر نقش بازار سرمایه در رونق تولید، نقش ابزار‌های مالی اسلامی در رونق تولیـد؛ آخرین دستاوردها، نقش نهاد‌های مالی اسلامی در رونق تولیـد، آخرین دستاوردها، جایگاه نظام رتبـه بندی اعتباری در تأمین مالی اسلامی، بازار سرمایه اسلامی، کسب و کار‌های نوظهور و رونق تولید، بازار سرمایه اسلامی و فین تک‌ها، فرصت‌ها و چالش‌ها، ظرفیت‌های بازار سرمایه در تحقق قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی کشور و حمایت از کالای ایرانی و ابزار‌های مالی اسلامی، الزامات قانونی و استاندارد‌های گزارشگری مالی و سایر موضوعات مرتبط مورد بررسی قرار خواهند گرفت.
🔹همچنین مسائلی از قبیل: بازار پول در رونق تولید، ابزار‌های مالی اسلامی و سیاست‌های پولی؛ الزامات و راهکارها، نقش و جایگاه ابزار‌های مالی اسلامی در تحقق بانکداری بدون ربـا، الزامات و چارچوب‌های حاکمیت شرکتـی در بانکداری بدون ربا، بررسی و آسیب شناسی فقهی رمزارز‌ها و کاربرد آن در نظام پولی، بانکداری بدون ربا و فیـن تک‌ها، فرصت‌ها و چالش‌ها، ظرفیت‌های بازار پول در تحقق قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی کشور و حمایت از کالای ایرانی، نقش بازار بیمه در رونق تولید، بیمه اسلامی (تکافـل)، مفاهیـم، الزامات و چالش‌ها، نقش بیمه اسلامی در مدیریت ریسک بنگاه‌های تولیدی و صادراتی، بیمه اسلامی و فیـن‌تک‌ها، فرصت‌ها و چالش‌ها، بیمه اسلامی و ضمانت اوراق تأمین مالی اسلامی، راهکار‌های پیش رو، الزامات و چارچوب‌های حاکمیت شرکتـی در بیمه اسلامی، ظرفیت‌های صنعت بیمه در تحقق قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی کشور و حمایت از کالای ایرانی، از جمله محور‌های ارسال مقاله به این همایش هستند.
🔹مهلت ارسال چکیده مقالات تا ۵ مهر ماه ۹۸ و مهلت ارسال مقاله کامل، ۱۵ مهر ماه ۹۸ است. نشانی دبیرخانه اجرایی همایش، تهران، بزرگراه شهید چمران، دانشگاه امام صاق (ع)، ساختمان مرکزی، انجمن مالی اسلامی ایران است.
🔹جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۱۹۵۱۱۸۶۰۱ تماس برقرار کرده یا به سایت همایش به آدرس www.ciif.ir مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا