اخبار علماء و همایش‌هاتیتر اول

کشف و پرورش استعدادهای ناب منبری در جشنواره‌ی «لقمان حکیم»

نخستین جشنواره ملی و مردمی «لقمان حکیم» به منظور کشف، رشد و هم افزایی استعدادها و ظرفیت های فعال در عرصه تبلیغ و منبر دینی در میان طلاب و مبلغین حوزه های علمیه و گروه های تبلیغی در راستای رسالت مبلغین و منبری ها در قبال ترویج گفتمان اسلام ناب و ایفای نقش مؤثر درتبیین بیانیه گام دوم انقلاب برگزار و مخاطبان می توانند ایده ها و سوژه های ناب سخنرانی خود را با 10 هزار مبلغ به اشتراک بگذارند.

حجت الاسلام مرتضی شعبان زاده رئیس شورای سیاست گذاری جشنواره تبلیغی «لقمان حکیم» در گفتگو با حلقه وصل به تشریح محورها و اهداف جشنواره پرداخت.

شعبان زاده ضمن اشاره به آغاز جشنواره با محوریت بزرگترین شبکه تبلیغی خودجوش انقلابی کشور با عنوان «تشکل فراگیر گروه های تبلیغی» گفت: این جشنواره با هدف تأمین محتوای متناسب با برنامه های تبلیغی به ویژه محتوای منبرهای دینی برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه خاستگاه جشنواره، اراده جمعی گروه های تبلیغی و نیاز فعالین تبلیغی است ادامه داد: از آنجا که تشکل فراگیر گروه های تبلیغی با مشارکت بیش از ۴۰۰ گروه تبلیغی و ۱۰ هزار مبلّغ مرتبط با گروه های تبلیغی بزرگترین شبکه تبلیغی خودجوش مستقل حوزوی انقلابی کشور است، برگزاری چنین جشنواره ای به منظور تأمین محتوای این گروه ها ضروری و اجتناب ناپذیر است.

وی در ادامه پیرامون حمایت نهادهای حوزوی و تبلیغی کشور از این جشنواره اظهار داشت:  تاکنون آیت الله اعرافی مدیر محترم حوزه های علمیه کشور و سازمان تبلیغات اسلامی حمایت خود را از این جشنواره اعلام کرده اند و نظر ایشان در خصوص ضرورت این امر جلب شده است.

دبیر تشکل فراگیر گروه های تبلیغی یادآور شد: سامانه محتوایی بسته فرهنگی تشکل فراگیر به آدرس bastefarhangi.ir به منظور دریافت محتوای پژوهشگران از نیمه ی تیرماه فعالیت خود را آغاز نموده و ثبت الکترونیکی آثار تا نیمه ی مردادماه سالجاری ادامه می یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا