یادداشت‌ها

انتشار دو مجله مهدوی برای کودکان و نوجوانان در قم

ماهنامه «انتظار نوجوان» نشریه‌ای فرهنگی است که با رویکرد مهدوی برای گروه سنی نوجوانان در ۵۲ صفحه از سوی پژوهشکده مهدویت منتشر می‌شود.

در تازه‌ترین شماره این مجله که دی ماه ۸۹ منتشر شده است عناوینی مثل «برسد به دست بابا…،»،« امین بانوان، بانوی ایران»، توهمات خان قزاق، الفبای مهدویت و آشنایی با اصطلاحات شرعی به چشم می‌خورد.

امام زمان‌(عج) در قرآن، مدرسه مجازی مهدویت، تسبیح هزار دانه (شعر انتظار)، و آنگاه پسر انسان خواهد آمد و دیگر چه خبر از دیگر عناوین این مجله است.

داستان تصویری، خبر، مناست‌های ماه، معرفی هنرمندان نوجوان، جدول و شعر و داستان از بخش‌های ثابت این مجله به شمار می‌رود.

گفتنی است مجله فرهنگی انتظار نوجوان به صاحب امتیازی موسسه آینده روشن و مدیر مسئولی مسعود پورسید آقایی به صورت ماهانه از سوی پژوهشکده مهدویت منتشر می‌شود.

علاقمندان می‌توانند برای ارتباط با دفتر مجله به نشانی قم، خیابان صفائیه، کوچه ۲۳ پلاک ۵ مکاتبه کرده و یا با شماره تلفن‌های ۷۸۳۳۳۴۵ و ۷۸۴۰۹۰۲ با پیش شماره ۰۲۵۱ تماس بگیرند.

همچنین پایگاه اینترنتی مجله با نشانی www.intizarmag.ir قابل دسترسی است.

ماه‌نامه «ملیکا»

پنجاه و ششمین شماره ماهنامه «ملیکا» نشریه فرهنگی کودکان، ویژه امام زمان‌(عج) از سوی موسسه آینده روشن منتشر شد.

این مجله که برای گروه سنی پیش دبستانی و مقطع دبستان منتشر می‌شود با استفاده از شعر و داستان و نقاشی و… با ادبیاتی دلنشین، کودکان را با اهل‌بیت‌(ع) به خصوص امام زمان‌(عج) آشنا می‌سازد.

باقیمانده خدا، مثل امام حسین‌((ع)، بهترین هدیه برای بهترین دوست، مثل قصه‌های آقا جون، زیارت و باغ دانایی از جمله عناوین مهم پنجاه و ششمین شماره ماهنامه «ملیکا» به شمار می‌رود.

معرفی کتاب، داستان تصویری، چیستان، آموزش کاردستی، جدول از دیگر بخش‌های جذاب ماهنامه ملیکا است.

این مجله همچنین، نقاشی‌های ارسالی کودکان و پیام‌های آنان را همراه با اسم خودشان چاپ می‌کند.

گفتنی است مجله فرهنگی کودکان «ملیکا» به صاحب امتیازی موسسه آینده روشن و مدیر مسئولی سید مسعود پورسید آقایی به صورت ماهنامه از سوی پژوهشکده مهدویت منتشر می‌شود.

علاقمندان می‌توانند برای ارتباط به دفتر نشریه با نشانی قم، خیابان شهدا (صفائیه)، کوچه ۲۳، پلاک ۵ مکاتبه کرده و یا با شماره تلفن‌های ۷۷۴۳۴۵۴ و ۷۸۴۰۹۰۲ با پیش‌شماره ۰۲۵۱ تماس بگیرند.

همچنین پایگاه اینترنتی www.melikamag.ir قابل دسترسی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا